Retournering

Je hebt een bedenktermijn van 30 dagen nadat je het product hebt ontvangen. Binnen deze termijn kan je het product aanmelden voor retournering. Na het aanmelden van je retour heb je nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Als je meerdere artikelen in één keer hebt gekocht begint het termijn na ontvangst van je laatste artikel. 

Hoe retourneer of ruil ik een product?

  • Vul binnen 30 dagen na ontvangst het retourformulier in. Lukt het niet om het retourformulier te printen, schrijf dan in ieder geval het ordernummer en je naam op een blaadje en voeg deze toe aan je retour.
  • Meld je retour aan bij onze klantenservice. Dit kan je doen door een mailtje te sturen naar: info@123warenhuizen.nl of te bellen met 084 - 870 7976.
  • Na het aanmelden van je retour heb je nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen.
  • Stuur je retour vervolgens in originele staat en met de verpakking retour. Producten die beschadigd of niet compleet zijn komen niet in aanmerking voor ruiling of restitutie. 

Let op: na de 30 dagen bedenktermijn is het niet meer mogelijk om je product te retourneren. Je hebt wel nog recht op 1 jaar garantie, wanneer dit niet anders staat aangegeven.

Wat mag je verwachten na het retourneren van je product?

Na het ontvangen van je retour ontvang je van ons een bevestiging. Dit kan 3 werkdagen duren, maar over het algemeen verwerken wij je retour op de dag dat wij hem ontvangen. Wij gaan je retour controleren om te kijken of je product voldoet aan onze retourvoorwaarden en vervolgens aan de slag met de door jouw gewenste oplossing.

Wil je je geld terug?

  • Wij storten het aankoopbedrag binnen 3 werkdagen na bevestiging van ontvangst terug op de rekening waarmee je hebt betaald. Wil je het aankoopbedrag op een andere manier ontvangen, neem dan contact met ons op over de mogelijkheden.
  • Bij zichtbare gebruikssporen, missende accessoires of een ontbrekende verpakking heb je geen recht meer op restitutie. Wanneer de verpakking niet geheel in originele staat retour komt doen wij niet moeilijk en krijg je in ieder geval 75% van het aankoopbedrag terug. Dit is heel zelde het geval, meestal wordt gewoon het volledige aankoopbedrag teruggestort.

Wil je een nieuw product ontvangen?

Na het ontvangen van je retour, sturen wij het nieuwe product gelijk op. Als het product niet meer op voorraad is, storten wij het aankoopbedrag terug op de rekening waarmee je betaald hebt.

  • Is het nieuwe product goedkoper? Het restbedrag word binnen 3 werkdagen teruggestort op je rekening.
  • Is het nieuwe product duurder? Je ontvangt een betaalverzoek voor het restbedrag. Na ontvangst van betalingen sturen wij het product direct op.
  • Wil je het nieuwe product op een ander adres of een andere dag ontvangen, neem dan contact met ons op.

Uitzonderingen

123warenhuizen.nl bestaat uit verschillende webshops, waar een deel van de producten niet in aanmerking komen voor retournering. In verband met hygiënische reden moeten scheermessen, scheerkwasten, scheer-, huidverzorgings-, cosmetica-, haarverzorgings- en haarstylingproducten compleet, ongeopend en ongebruikt zijn en nog in de originele en onbeschadigde verpakking zitten. Het gaat hier om reinigingszeep of -gel, scheerzeep, scheercrème, scheergel, scheerlotion, (scheer)schuim, (pre shave)olie, after shave (balm), parfum, shampoo, conditioner, haargel, deodorant, scheermeshouder en scheermesjes.

Het artikel mag retour naar onderstaand adres:

123warenhuizen.nl
Suzannapolder 39
3825LP Amersfoort
Nederland